Tisková zpráva

(19. listopadu 2019)

Druhý e-commerce ples se bude konat 31. ledna 2020. Na akci dorazí hvězdy česko-slovenské e-commerce

Druhý ročník e-commerce plesu, který opět pořádá přední česká technologicko-logistická společnost Zásilkovna, se bude konat 31. ledna 2020 v pražském Slovanském domě. Na ples dorazí řada předních osobností české a slovenské e-commerce včele s první dámou e-commerce a zakladatelkou Zásilkovny Simonou Kijonkovou. Účast přislíbil například CCO MallGroup Igor Matejov,  CEO Heureky Tomáš Braverman, majitel módního portálu Different.cz Milan Polák, ale také bývalý nejsledovanější youtuber českého internetu Jirka Král nebo módní návrhářka Jitka Klett. Moderátorem večera bude Petr Vondráček. Večerem bude provázet skvělá kapela Joybox, která spolupracuje s mnoha externími hudebníky, jako je například Ondřej Brzobohatý, Aleš Háma nebo vítězka páté řady pěvecké soutěže SuperStar Tereza Mašková.  

„Čeká nás opět večer plný hudby, nevšedních zážitků a uvolněné atmosféry. E-commerce ples je jediná akce, kde mohou návštěvníci potkat ty nejvýznamnější tváře českého a slovenského světa e-commerce. Věřím, že Slovanský dům opět vyprodáme,“ říká Simona Kijonková, CEO skupiny Packeta a zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny.

Kontakt pro média:

Kamil Chalupa

kamil.chalupa@zasilkovna.cz

602 865 834 

Zásilkovna je ryze český franšízový logistický projekt Simony Kijonkové, který vznikl v roce 2010. Od té doby se vypracoval mezi nejúspěšnější společnosti v Česku, které poskytují komplexní logistické služby pro internetové obchody. Zásilkovna má aktuálně téměř 3600 výdejních míst a spolupracuje s více než 26 000 e-shopy. Zásilkovna také nabízí levnější, rychlé a jednoduché doručování zásilek na adresu. E – shopy tak mohou posílat své zásilky do všech zemí Evropské unie, na Ukrajinu, Ruska a do Švýcarska. K letošnímu roku Zásilkovna přepravila více než 34 milionů zásilek. Více na www.zasilkovna.cz.  

Tisková zpráva

(2.2.2020)

Druhý ročník e-commerce plesu

Ve Slovanském domě zářily hvězdy české a slovenské e-commerce. Dětem v oblastech postižených přírodními katastrofami věnovaly 300 000 korun

Na druhý ročník E-commerce plesu dorazilo do krásných prostor Slovanského domu na 350 hostů. Samozřejmě nechyběly hvězdy česko-slovenské e-commerce jako například Tomáš Havryluk z Alzy, Tomáš Čupr z Rohlíku, Radek Hejl z Alensy, šéf Heureky Tomáš Braverman, Věra Komárová z Dermacolu nebo Jan Řežáb z Time is Ltd. Pozvání přijal také bývalý nejsledovanější youtuber v České republice Jirka Král, herečka Dejvického divadla Zdeňka Žádníková, houslový virtuos Jaroslav Svěcený nebo módní návrhářka Jitka Klett.

Večerem provázel moderátor Petr Vondráček. Hosté tančili za doprovodu kapely Joybox a DJ Mártyho. Skvělou zábavu doplnila světelná show skupiny Firelowers, ukázka tanců v podání Jasmíny Affašové a Lukáše Koláře z Tanečního klubu Vavruška nebo kreativní módní show Jitky Klett. Během slavnostního večera se díky tombole, kde bylo na výběr z celé řady zajímavých cen v čele s Hi-Tech 3D tiskárnou od společnosti Prusa Research, a sponzorským darům, vybralo 300 000 korun, které budou věnovány nadaci Happy Hearts. Ta pomáhá dětem z oblastí postižených přírodními katastrofami.

„Letošní E-commerce ples úspěšně navázal na loňský první ročník. Věřím, že se nám podařilo zvednout laťku zase o něco výše. Skvělá zábava, krásné prostory, výborné jídlo a bohatá účast zajímavých a inspirativních lidí, co více si přát. Už nyní se těším na E-commerce ples 2021,“ říká Simona Kijonková, CEO skupiny Packeta a zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny. „Velmi bych chtěla poděkovat všem, kteří v rámci tomboly přispěli nadaci Happy Hearts. Pomohli jste skvělé věci! Díky vám mají děti, které žijí v podmínkách, které si ani neumíme představit, šanci prožít lepší život.“